گفت:....

گفت:....

از يک عاشقِ شکست

خورده پرسيدم                              

بزرگ ترين اشتباه؟؟                                          

گفت: عاشق شدن...                                            

گفتم: بزرگ ترين شکست؟                                           

گفت: شکستِ عشق...

گفتم: بزرگ ترين درد؟؟

گفت: از چشمِ معشوق افتادن...

گفتم: بزرگ ترين غصه؟؟

گفت: يک روز چشم هاي

معشوق رو نديدن...

گفتم: بزرگ ترين ماتم؟

گفت: در عزاي معشوق نشستن...

گفتم: قشنگ ترين عشق؟؟؟

گفت: شيرين و فرهاد...

گفتم: زيباترين لحظه؟

گفت: در کنارِ معشوق بودن...

گفتم: بزرگ ترين رويا؟؟

گفت: به معشوق رسيدن...

پرسيدم: بزرگ ترين آرزوت؟؟؟

اشک توي چشماش حلقه زد و با نگاهي سرد گفت:

مرگ

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 13:57 ] [ **kamand** ] [ ]